חברה בעלת ניסיון של חצי מאה בייצור נרתיקים ואקססוריז לנשקים, חולשת על השוק הישראלי ומשרתת אזרחים בודדים כמו גם ארגונים מוסדיים וביטחוניים ביניהם צה"ל, משטרת ישראל וסוכנויות ביטחון ברחבי העולם.
פרונטליין הגיעו מתוך הבנה כי הם זקוקים לגורם חיצוני שידייק את הצרכים השיווקיים שלהם. הם ידעו שצריכים רק לא ידעו מה. הם הניחו מולנו חזון שאפתני שדרש לשפר את חוויית המשתמש באונליין, להתאים את תמהיל המכירה שהתבסס בעיקרו על B2B לכיוון מכירות B2C, ולתכנן יחד את הפריצה לשוק האמריקאי גדוש המתחרים ונטול המפיצים. הוחלט יחדיו שיש לבנות תחילה תשתיות מכירה חזקות בינהן אתר חדש עם איפיון מדויק, ממשק משתמש מעודד המרה והצגת מוצרים אינטואיטיבית. תוכנית העבודה כללה תכנון מהלכי שיווק אסטרטגיים רוחביים להגברת המודעות למותג.
זהו פרוייקט ארוך טווח בו התכנון והניהול היום-יומי מותאם, תוך כדי תנועה, לצרכים המשתנים. אנו גאות מאוד בתהליך שעשינו יחד ובשינויים הרבים שעובר המותג בארץ ובארה"ב. הזכות לקחת חלק באבולוצייה עסקית ודיגיטלית מחזקת את תחושת השותפות שלנו ומאפשר לנו להמשיך לחלום יחד.
בנינו רשת תשתיות מתקדמות בעלות אפיון דקדקני של ממשק המשתמש, הצגת מוצרים ויכולות בצורה בולטת וחדשנית שמקדמות מכירה ללקוחות פרטיים כזו שעולה בקנה אחד עם מטרת העל - הרחבת הפעילות המסחרית הבילאומית. התקדמנו למערכות שיווק מתקדמות, מבוססות נתונים שתומכות בפעילות החברה. כל אלו במקביל ליצירת תוכן מקצועי וממוקד, הפקת חומרים אטרקטיביים בימי צילום יעודיים ועבודה עם יוצרי תוכן שאפשרו להגביר את נוכחות המותג וערכיו המובילים ברשתות החברתיות תוך שיפור מערכות היחסים עם הלקוחות.
העבודה עם סקילז הזניקה את הנוכחות הדיגיטלית שלנו. כיף שיש שותפים אסטרטגיים המחוייבים להצלחתנו, אנחנו ממליצים עליהן מאוד לכל מי ששואף להעלות את המותג שלו בעולם הדיגיטלי!